a:hover {font-size: 20px;font-weight: bold;text-decoration: none;}

Kau sahabat dan kakak yang comel


Smlm hari yg pling seronok dlm hidup aku..alhamdulillah akhirnya aku dpt brtemu

dgn kakakku stlh  beberapa bulan dia mnuntut ilmu jauh dr mataku..

Aku mmg rindu gilak-gilak kt dy..act aq jmpe dy buat muke byase2 je sbnanye aq ase

na pelok-pelok je dy kuat sbb dy sorg je lah kakak kndung aku kt dunia ni..

tp mls r jiwang2 nti ade yg bnjir plak..

Kt Nilai 2 brg byk murah apalagi mak aku melabur lar duet kt ctu..

~bli kaen,
~bli kaen,
~bli kaen,
~dn sterusnye kaen lagi…

(kain na bg g org ngn bju rye)

cmniyh leyh mak aku shopping lupe na tgkp gmba dy tyme 2

Yg pling gmpknye ptg 2 ttibe mak aku bg plpsn kt akak aku bwk kete kt kwsn Nilai 2..

Dlu x de plak dy bg wlupon akak aq da ade lesen..plik ^_~

Pastu berkewa2 r ktorg jln kt skeling2 Nilai 2…

Tp ade sskali 2 akak na reverse kete ttibe mati enjin..adoiii!spoil!

Ade bbrape org lelaki(pljr uia kowt sbb muke briman ngeh3)deme glakkan kitorg!

Ape cher!!bdak uia niyhh!!!!ish3ish3

Alarhh akak~lu goyang ape!~lnx r jnji x gngu hidup aku dah,dah pg men jauh2


smart x,smart x?hehehe


2 hari brada di Nilai brsama kakakku yg tercinta mbawa sribu mkne 

buatku..terasa skjp mnikmati kbahagian brsamanye

~tape2 blek cuti rye ko msti blek usaha lah wlupon tiket dah abes klu tak aku

 mrajuk tanak kwn..ko syg aku kn3kn3!!

suasana pg itu d’selubungi sendu tp aku tak mnangis pon

~tak macho arhh!.. pape pon moga akak bjaya dlm stiap pkrjaan yg akak buat..

InsyaAllah adek ttp sokong akak sbb adek tw akak buat semuanya bjya dgn

 d’selangi doa dn usaha kn2?kn2?hehe

terima kaseh .laen kali datang lagi :)

2 comments:

زليخا said...

bhahah..tQ buat entry pasal akk~

zara said...

same2..ngeh3

Post a Comment